הסדרי נגישות חברת טוסו בע"מ

טוסו בע"מ (להלן: "טוסו") נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכלל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, טוסו משקיעה מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
 

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים במשרדי חברת טוסו - רח' נירים 2 תל אביב (קומה 3) 
  • קיימות חניות נכים ברחוב השלושה 11 - מול שער 5 ו- 6 של היכל נוקיה (יד אליהו) וחנייה כולל לרכב גבוה.
  • קיים רצף גישה נגישה מהחניה דרך הכניסה, למשרדי החברה ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימים שירותי נכים נגישים בקומות החברה השונות.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
 

שירות לקוחות נגיש 

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש  - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש -  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של 03-5205080 בימים א'-ה' בין השעות  09:00-20:00, בימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00-14:00
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר -  קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
          o דואר אלקטרוני - service@tusu2.co.il 
          o פקס – 03-6388808
          o פניה באמצעות "צור קשר" באתר https://www.tusu2.co.il/contactus.html
          o פניה באמצעות הדואר: רח' נירים 2 תל אביב מיקוד 6706037
 
 
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
טוסו מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
 
 
מידע על נגישות האתר https://www.tusu2.co.il/
  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת   NVDA  העדכנית ביותר.
 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות 

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השירות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
 
פרטי רכז הנגישות בטוסו
שם: מור קומוב
טלפון : 054-3550118
דוא”ל :  mork@aviation-links.co.il